Creta-Gaming.gr
Sign in to follow this  
hardboy

Admin Request *Guide*

Ελληνικά

Όπως όλοι γνωρίζουμε στον Public servers του creta-gaming.gr για να γίνει κάποιος admin πρέπει η σοβαρότητα και η συμπεριφορά στο παιχνίδι να αγγίζει την τελειότητα.

Γιατί να κάνει request κάποιος; Για να μας δείξει αρχικά κάποια πράγματα για τον εαυτό του, να μας δώσει πληροφορίες και παράλληλα ακόμα και από τον τρόπο γραφής να πάρουμε μια γεύση για τον μελλοντικό admin.

Έναν σημαντικό ρόλο για το αν θα γίνει αποδοχή το αίτημα ή αν θα γίνει reject είναι τα +1 και -1 των χρηστών που μπορούν να απαντούν στο request του καθενός.(*Μόνο μέλη του Staff απαντούν στα requests,αλλιώς υπάρχει Warning,**Απαγορεύεται ο χρήστης να απαντάει στο request του,***Κάθε χρήστης δικαιούται 1 Request τον μήνα,ειδάλλως θα γίνεται αυτομάτως reject.)

Ας δούμε λοιπόν τι θα πρέπει να περιέχει ένα νέο σωστό admin request:

Πληροφορίες για εσάς όπως: ηλικία, ονοματεπώνυμο, πόλη κατοικίας,nickname στον server.
    Πόσο καιρό παίζετε Counter-Strike GO.
    Πόσες ώρες αφιερώνετε στους servers, από σπίτι ή από internet cafe.
    Γνώσεις πάνω στο SourceMod και στο Counter-Strike GO.
    Για ποιόν λόγο θέλεις να γίνεις public admin στο creta-gaming
    Σε ποιόν server θέλεις να γίνεις admin;
Απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει steam id!

Μπορείτε να το γράψετε και στην μορφή περιληπτικού κειμένου, δηλαδή:

''Καλησπέρα σας,είμαι ο Νίκος, 28 ετών και μένω στο Ηράκλειο. Παίζω Counter-Strike Go,10 χρόνια από σπίτι σχεδόν πάντα γύρω στις 5 ώρες την ημέρα και το nickname μου είναι arafat. Οι γνώσεις μου στο Sourcemod είναι άριστες καθώς υπήρξα admin και σε 2 ακόμη public servers! Έχω steam account και το όνομα του είναι creta-gaming2017 . Θέλω να γίνω admin στον Server #1 για να τον προστατεύω ειδικά τα βράδια από κάθε είδους hack αλλά και να μπορώ να βάζω maps όταν έχει λίγους παίχτες για να ανεβαίνει το επίπεδο. Ελπίζω σε πολλά +. Η συμμετοχή μου στο forum είναι μικρή αλλά θα ανέβει σύντομα χωρίς spam.

Ευχαριστώ,
     Νίκος aka arafat* ''

English

As we all know at creta-gaming.gr's Public Servers to become an admin, the seriousness and behavior in the game must touch perfection.

Why should someone do a request? In order to show us some things about himself, give us information and at the same time even from the way of writing to get a taste for the future admin.

An important role in accepting the request or rejecting is the +1 and -1 of the users who can respond to each request. (* Only Staff members respond to requests, otherwise there is Warning, ** It is forbidden for the user to respond to his / her request, *** Every user is entitled to 1 Request per month, otherwise he / she will automatically be rejected.)

So let's see what should contain a new correct admin request:

Information about you such as: age, name, city, nickname on the server.

How long do you play Counter-Strike Go.

How many hours do you dedicate to servers, from home or from an internet cafe.

Knowledge of SourceMod and Counter-Strike Go.

Why do you want to become a public admin in creta-gaming?

Which server do you want to become an admin?

Νecessary condition that you have steam I.D.

You can also write it in a summary text,like this one:

'' Hello, I am Nikos, 28 years old and I live in Heraklion. I play Counter-Strike Go,10 years from home almost,always around 5 hours a day and my nickname is arafat. My knowledge of SourceMod is excellent as I was admin on 2 more public servers! I have a steam account and my name is creta-gaming2017. I want to be admin on Server # 1 to protect it especially in the evenings of any kind of hack but also to be able to put maps when there are few players to go up the level. I expect many +. My participation in the forum is small but will soon be upgraded without spam.

Thanks,
     Nikos aka arafat * ''

Creta-Gaming Head-Admin Team